چرا داشتن اپلیکیشن فروشگاهی برای خرده فروشی نیاز است؟

خیلی ها تصور میکنند تنها فروشندگان بزرگ و شرکتهای بزرگ هستند که اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی میکنند ولی این تصور کاملا اشتباه است . دنیای امروز دنیای اینترنت و خرید اینترنتی است . فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی در حال شکل گیری و شروع فعالیت هستند . امروزه اپلیکیشن های فروشگاهی نقش بسیار مهمی برای فروش بیشتر بازی میکند . شما هم میتوانید برای کسب درآمد بیشتر و افزایش فروش خود ، اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نمایید . 

چرا باید از یک اپلیکیشن فروشگاهی جهت خرده فروشی کسب و کار خود استفاده کنید؟
با ظهور فناوری ها و دستیابی آسان به وسایل دیجیتالی و هوشمند، استفاده از موبایل و یا دستگاه های دیجیتالی به صورت جهشی رو به افزایش است. پس شما به عنوان یک مدیر کسب و کار جهت اینکه بتوانید این مخاطبانی که از موبایل استفاده می کنند را به سمت کسب و کار خودتان بکشانید و درآمد خودتان را بیشتر کنید، داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی اامی است. ما در این مقاله می خواهیم شما را با مزایای داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی جهت خرده فروشی آشنا کنیم.

امروزه تقریبا 70٪ مردم جهان دارای تلفن های هوشمند هستند و اکثر کارهای خودشان را از طریق موبایل انجام می دهند. اساسیترین این کارها خرید از اپلیکیشن های فروشگاهی است!

موارد گفته شده در بالا نشان می دهد که خرده فروشان نیاز دارند تا توسط تیمی از توسعه دهندگان اپلیکیشن اندروید، وارد بازار کسب و کار از طریق اپلیکیشن فروشگاهی اندروید یا iOS شوند که در راستای یک اپلیکیشن زیبا و کاربردی و پیشرفته جهت آنها کارایی داشته باشد.

اگر دلایلی مثل هزینه طراحی اپلیکیشن، مصرف وقت یا عدم اطمینان از بازگشت سرمایه (ROI) شما را از فکر ساخت طراحی اپلیکیشن دور می کند، باید به شما بگوییم که: “همینجا استپ کنید و بروید دوباره در مورد مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید یا iOS جهت خرده فروشی بررسی و بازبینی کنید.”

دلایل داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی جهت خرده فروشان :
1- خرده فروشان دوست دارند سرعت روند خرید را جهت کاربران افزایش دهند

طبق یک بررسی، 40٪ از کل بازدیدکنندگان هنگامی که تصمیم به خرید از سایت یا اپلیکیشن را می کنند و اگر این فرایند باز شدن سایت یا اپلیکیشن بیشتر از سه ثانیه طول بکشد صفحه را می بندند. این بازبینی نشان می دهد که چقدر سرعت در روند خرید موثر است. علاوه بر این ریسپانسیو بودن سایت در اپلیکیشن نیز یکی از موارد مهم می باشد که باید در طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی رعایت شود.

2- خرده فروشان همیشه در تلاش هستند تا کاربرها را درگیر و با آنها در تعامل باشند

واقعیت های زیر نشان می دهد که چگونه اپلیکیشن ها می توانند کاربر را درگیر کنند :

کاربران موبایل 10٪ از وقت موبایل خود را صرف اپلیکیشن های فروشگاهی می کنند.
به همین ترتیب، آنها 10٪ از وقتی که با موبایل خود سروکار دارند را در اینترنت به اهداف مختلف اختصاص می دهند.
این دو واقعیت نشان می دهد که شانس داشتن کاربرهای زیاد جهت کسب و کار و درگیر کردن آنها در مقایسه با یک سایت نسبت به موبایل نسبتا بیشتر است؛ برای اینکه کاربران ممکن است با هر ابزاری که آنها را سرگرم تر می کند و بیشتر در دسترسشان است به دنبال اطلاعات باشند. علاوه بر این، نرخ اطلاع رسانی به کاربرها درمورد خدمت یا محصول های 50 تا 80 درصد نسبت به سایر راه های تجارت الکترونیکی بیشتر است. در نتیجه در صورت استفاده درست و هدفمند از خصوصیات اپلیکیشن های فروشگاهی، می توان تعامل با کاربرها را افزایش داد که خود منجر به افزایش فروش می شود.

3- خرده فروشان جهت تقویت تجربه کاربری (UX) به اپلیکیشن فروشگاهی نیاز دارند

کسب و کارها نیاز دارند تا راه هایی پیدا کنند تا بتوانند از طریق آنها تجربه خرید خوبی را جهت کاربران فراهم کنند. علاوه بر وب سایتی که جهت موبایل بهینه شده و کاربر پسند یا (User Friendly) است، یک اپلیکیشن فروشگاهی می تواند گزینه خوبی باشد تا تجربیات کاربر را از نظر بارگذاری صفحه، تعامل با برنامه و ارائه خوب محصول های و خدمات بهترکند و این می تواند فرصت های شخصی سازی کاملتری را به مراتب بهتر از یک سایت به کاربرها ارائه دهد.

4- خرده فروشان نیاز دارند تا خدمات و محصولاتشان را در موتورهای جستجو بنمایش بگذارند

آخرین الگوریتمهای موتورهای جستجوگر مدرن دارای قابلیت نمایه سازی برنامه به همراه سایت تجاری مرتبط با برنامه هستند. ربات ها می توانند با استفاده از لینک ها، محتوای درون برنامه را مورد جستجو قرار دهند. در نتیجه ، خرده فروشان علاوه بر داشن سایت فروشگاهی باید دارای اپلیکیشن فروشگاهی نیر باشند.

5- وجود انواع اپلیکشن های فروشگاهی جهت خرده فروشی

خرده فروشان می توانند با توجه به نوع کسب و کاری که دارند از اپلیکیشن های فروشگاهی جهت خرده فروشی استفاده کنند:

اپلیکیشن فروشگاهی جهت خرید مواد غذایی
اپلیکیشن فروشگاهی جهت خرید در سوپر مارکت
اپلیکیشن فروشگاهی جهت خرید پوشاک
اپلیکیشن مدیریت انبار
و….
با این حال، اپلیکیشن ها جهت صنعت خرده فروشی با توجه به نیازهای مختلف، مخاطبان مختلف دارای خصوصیات مختلفی هستند. به عنوان مثال، اپلیکیشن های فروشگاهی مواد غذایی نیاز به یک بانک اطلاعاتی بزرگ از محصول های و خصوصیات آنها دارند تا خریداران بتوانند مواردی که می خواهند را قبل از خرید لیست کنند.

نتیجه گیری :

هنگامی که یک مشتری به دنبال یک راه حل مطمئن، کاربردی، پیشرفته و مقرون به صرفه جهت استفاده از یک اپلیکیشن است ، یک تیم حرفه ای، با تجربه در برنامه نویسی اولین شرط جهت برآورده کردن این اامات است. الکامکو می توانید در این امر به شما کمک کند. جهت سفارش اپلیکیشن می توانید به صفحه سفارش پروژه کلیک کنید تابا شما تماس بگیریم. و اگر یک توسعه دهنده اندروید هستید می توانید دوره طراحی اپلیکیشن دیجی کالا را بخرید و این کار را جهت مشتریان خود انجام دهید و برایشان یک اپلیکیشن فروشگاهی مثل دیجی کالا یا هر اپلیکینش دیگری درست کنید.

از این مقاله استفاده کرده باشید و به سری یادگیری های شما در آموزش اندروید کمک کرده باشد.


مقالات طراحی اپلیکیشن

ساخت و طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چه مزیت هایی دارد؟

کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن خدماتی

چرا داشتن اپلیکیشن فروشگاهی برای خرده فروشی نیاز است؟

به حداثر رساندن تعداد دانلود اپلیکیشن فروشگاهی

5 نکته برای ساخت اپلیکیشن

اپلیکیشن ,فروشگاهی ,جهت ,یک ,های ,خرده ,اپلیکیشن فروشگاهی ,یک اپلیکیشن ,خرده فروشان ,خرده فروشی ,فروشگاهی جهت ,اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ,طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ,داشتن اپلیکیشن فروشگاهی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


طراحی وبسایت ايران تندر,اطلاعات مناقصه ها و مزايده هاي ايران و بين الملل zh آموزش زبان انگلیسی - چاپ مقاله آی اس آی polotak treatperhuata مطالب اینترنتی bluejadid keyboard1 مطالب اینترنتی